Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 6.

2022. december 01. - Lorlam
  • Katica: Én a golyókat látom, ahogy vered a farkad, nagyra nyitom a számat. Jöhet oda is ez a finom geci. A kezemmel a feneked szorítgatom.
  • Én: Jó.. nagyon élvezetes vagy, Katica, odaengedem a gecimet, a szádba… igen…
  • Katica: Gyere, kidugom a nyelvem is.
  • Én: Hm... finom vagy... virtuálisan elélveztem, Katica.
  • Katica: Szép élvezés! Letakarítom a farkad. Aztán az ujjaimmal a számba terelgetem a maradékot.
  • Én: Igaziból itt az asztalomnál persze nem lehet… gondolom, neked sem.
  • Katica: Nem sajnos most. De jó volt, akár egy goldengate sorozat.
  • Én: Szeretek ilyeneket írni, levezeti a feszültséget bennem. De kicsit később azért a mosdóban "kiverem". Nem baj, ha ilyen őszinte vagyok?
  • Katica: Nem. Sőt, örülök neki.
  • Én: Elég naturális dolog.. de izgató. És te ilyenkor, egy ilyen történetet írva, hogy érzed magad?
  • Katica: Felizgultam én is.
  • Én: Magadban teremted meg az alakomat, így azonos lehetek a vágyaidban élő pasival. Igaziból mikor szeretkeztél utoljára?
  • Katica: Egy hete. De lehetne minden nap.
  • Én: Kaland volt, vagy van partnered, akivel "jársz"?

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr117992420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása