Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 4.

2022. december 01. - Lorlam
  • Én: Gyere... hadd érezzem az ajkaidat, ahogy megszorítják a makkomat.
  • Katica: Szoplak finoman.
  • Én: Térdelj fölém, terpeszben, és gyere egészen az arcomig, fölém térdelj, és nyomd a felizgult pinádat az arcomra, hadd nyaljalak! Gyere, Katica, élvezkedj, simogasd meg közben a melleidet, én pedig a nyelvemmel élveztetem a szeméremajkaidat, a csiklódat nyalogatom, nyomd a számhoz!
  • Katica: Franciázzunk, én is akarlak szopni!
  • Én: Amikor úgy érzed, fordulj meg akkor, és szopj úgy… lassan, finoman, a kéjtől remeg a csípőm és apró kis lökésekkel megbaszom meg a szádat,  közben megfogom a feneked, magamra húzlak és úgy nyalom a puncidat, a fenekedet, popsilukadat, mindent, amit elérek így.
  • Katica: Jó kemény a faszod! Nyalom a golyóidat is.
  • Én: Igen, kemény, egyenes, finom bőre van, amin áttetszenek az erek.
  • Katica: Finom lehet.
  • Én: Nyald… kicsit laza a zacsim, be kell kapnod a golyómat, és beszívnod a szádba.
  • Katica: Úgy nézel rám, ahogy csinálom… Látom, tetszik neked.
  • Én: Élvezem. Most is, hogy csak írogatunk róla. Odavagyok tőled, legszívesebben elélveznék.
  • Katica: Örülök, hogy ilyen jó az összhang köztünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr5717992416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása