Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 2.

2022. december 01. - Lorlam

  •  Katica: Mosolygós, vidám, laza. Szenvedélyes inkább, de jobban szeretem, ha a pasi irányít.
  •  Én: Hm.. szexeltél már irodában? Az enyém kiválóan alkalmas lenne erre, persze, csak ha a teleportálást feltalálták volna. Lenne kedved átjönni hozzám egy kicsit?
  •  Katica: Igen, jó lenne. Az enyémben is szexeltem már.
  •  Én: Kollégával?
  • Katica: Nem, nőkkel dolgozom.
  • Én: Akkor kolléganővel? :)
  •  Katica: Neeem.... Szopni jobban szeretek, mint nyalni.
  • Én: Tudod, mit tennék most? Beültetnélek a kocsimba, és elvinnélek. Egy barátomnak van egy apartmanja egy volt szállodában, a 7. emeleten, kilátással a Balatonra. Van benne egy nappali, egy konyha, egy háló erkéllyel a tóra, és amíg a kilátást néznéd, szépen átölelnélek hátulról, simogatnálak mindenhol, aztán főleg a melleidet, és levetkőztetnélek úgy, hogy nem fordulhatsz meg.
  •  Katica: Jól hangzik.
  •  Én: Mit kéne levennem rólad? Topot, lehúzni a fejeden át, összekócolva a hajadat? Szoknyát? Vagy farmert gombolgatni, és lehúzni a földig? Melltartódat kikapcsolni,és levenni a pántjait a válladról?
  •  Katica: Szoknya van, de harisnya nélkül.
  •  Én: Szuper.. levesszük.. leveszem a melltartódat is egészen, és simogatom a melleidet hátulról ölelve téged.
  •  Katica: Nyilván olyan ruhában mennék hozzád, hogy könnyebb dolgod legyen.
  •  Én: Szereted,ha a bimbóidat cirógatom? És ahogy összehúzódnak, kiemelkednek a bimbóudvaraidból, mindkettőt megmarkolom?

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr3217992004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása