Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 1.

2022. november 30. - Lorlam

Valami olyan motiváció hiányom van, hogy az már rettenet. Ha jól belegondolok, ez már évek óta tart, egyre rosszabban érzem magam tőle, olyan ez, mintha depressziós lennék.

A munkámban már nincs különösebb ambícióm, amit akartam, elértem. A munkatársaimat nem kell teljesítményre ösztönöznöm, mint ahogy magamat sem, kényelmesen elvagyunk, csináljuk rutinból a dolgunkat. Ez néha kicsit vissza is vet, a rutin, néha nagyon nem sikerül egy-egy problémát megoldani, olyankor összekapom-összekapjuk magunkat, megoldjuk, amit kell. Még két és fél évem van a nyugdíjig, amibe elég szörnyű belegondolni, nem akarok visszavonulni valami unalmas, bezárkózó életbe, jó lenne valamit addigra kitalálni, hogy mit tudok valami mást csinálni, mint eddig, ami azért hasznos is, meg értelmes is.

Néha annyira elegem van a munkámból, hogy abbahagyom, felmegyek egy csetre, és megpróbálok valamit kihozni a beszélgetésből. Ilyenek lesznek:

  • Nő: Szia
  • Én: Szia!
  • Én: Örülök neked.. Ritkaság, hogy egy nő kattint egy pasira.
  • Nő: Köszönöm
  • Nő: Hogy telik a napod?
  • Én: Dolgosan, de mivel táblázatokat gyártok, felnéztem kicsit lazítani közben.
  • Én: Te merre vagy ilyenkor, otthon?
  • Nő: Én is munkából írok, könyvelő vagyok
  • Én: Be kell járnod? Mostanában a könyvelők otthonról dolgoznak.
  • Nő: Sok mindent tudok otthonról is, de valamit egyszerűbb az irodából.
  • Én: És te is lazítasz néha közben? Mit szólnak a kolléganők? Vagy a főnök?
  • Nő: Nem szólnak bele abba, hogy én lazítok.De természetesen van szünet a többieknek is.
  • Én: Nézem a barátaidat, neked ilyenkor mintha pajzán gondolataid lennének, könyvelés közben..
  •       Te egyébként egy független nő vagy?
  • Nő: Van néha pajzán gondolatom, persze. Igen, független vagyok. És te?
  • Én: Én házasember vagyok.. de nincs annyi szex a házasságomban, hogy ne fantáziálnék női társaságról,
  •       bevallom őszintén.. ilyenkor az irodám "magányában", némi goldengate.hu nézegetés és olvasgatás után, 
  •       kifejezetten felajzott vagyok.
  • Nő: Jó is az.
  • Én: ha a partner egy finom, szexi érett nő, akkor igen, érdemes felajzódni, és remélem, te ilyen vagy.
  • Nő: Remélem...
    Én: Amúgy 180 magas, 95K, egy megtermett pasi vagyok, rövid, felnyírt őszülő hajam van, rövid szakállam, olvasószemüvegem, és mögötte mosolygós, zöldesszürke szemem. 
  • Nő: Én 168/64 zöld szem, vörös haj
  • Én: És mosolygós vagy? Odaadóan kedves, szolgálatkész? Vagy inkább te szereted uralni a szexhelyzeteket?

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr7417991568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása