Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 3.

2022. december 01. - Lorlam
  • Katica: Szeretem.
  • Én: Erős kezemmel markolom a melleidet, simogatom, aztán lassan lecsúszik a kezem az öledre, a bugyidon keresztül nedvesre simogatom a puncidat, jó? De aztán leveszem... lehúzom, leesik a földre, kilépsz belőle, megfordulsz, és csókolózunk.
  • Katica: Hamar nedves vagyok.
  • Én: Tudod mit? Lehunyom most a szemem, és elképzelem, ahogy az ujjaim besimulnak a szeméremajkaid közé, lassan, finoman simogatom a puncidat a bugyin keresztül, és érzem, ahogy a szövet átnedvesedik, ahogy a forrósodó pinád szépen nedvesedni kezd, és egyre beljebb nyúlok…
  • Katica: Ilyenkor hamar be tud csúszni az ujjad.
  • Én: Aztán levesszük a bugyidat, jó? Érezni akarom a nedves forróságot, vágyni akarok arra, hogy az ujjam becsússzon és ha becsúszott, simogasson, hogy aztán arra is vágyat érezzek, hogy majd megízleljem. De ahogy csókolózunk is közben, és levetkőzöm én is, a füledbe súgom: "Ugye, tudod a dolgod?" és térdelj le, azt akarom, hogy szopj keményre.
  • Katica: Nyalhatnál hátulról is amíg a korlátra támaszkodom.
  • Én: Jó.. segglukacskádhoz tapad a nyelvem, úgy nyallak, húzd szét a farodat! Közben tovább ujjazom a puncidat, szinte érzem most, ahogy forró, nedves és tágul. Szopsz egy kicsit? Jól esne…
  • Katica: Elég kemény a farkad, hamar jó kemény lett. De azért szopom, mert imádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr7317992334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása