Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás 5.

2022. december 01. - Lorlam
  • Én: Ennek én is örülök... ez a kölcsönkapott apartman egyébként nem mese, megvan tényleg, csak még sohasem vettem kölcsön.
  • Katica: Így ahogy leírtad, benne vagyok.
  • Én: Akkor most a franciát kicsit hagyjuk, hogy szeretnéd folytatni? Én hátulról szeretnék a forró, nedves pinádba hatolni a keményre szopott farkammal, megragadni a csípődet, szinte húzogatni a testedet magamon, és egy hatalmas élvezést szeretnék, nyögdécselve és a nevedet suttogva, de csak azután, hogy te is elélveztél.
  • Katica: Kutyapózban lenne a legjobb most.
  • Én: Jó... én is így írtam. Terpessz egy kicsit, hadd cuppanjon a pinád, én odaillesztem a makkomat, lassan kezdem beléd csúsztatni. Nyögsz, ahogy érzed, ahogy beljebb jutottam a hüvelyed szorítását érzem, keményen betolom neked a farkamat.
  • Katica: Jó kemény vagy!
  • Én: Érezni akarom, ahogy befogadsz, megszorítasz!
  • Katica: Gyere csak, jó keményen basszál meg!
  • Én: Fogom a csípődet, hogy minél mélyebbre hatoljak beléd, átkarollak, megfogom a himbálózó melleidet a kezemmel, megmarkollak és ütemesen, erőteljesen baszni kezdelek. Egyre gyorsul az ütem.. csattog a combom a tiédhez, kihúzom a farkam majdnem teljesen.. imádom a hangot, ahogy a lucskos pinád cuppan egy nagyot. Aztán megyek, tolom a faszom újra keményen beléd…
  • Katica: Nagyon nedves leszek tőled
  • Én: Újabb cuppanás.. de már nem bírom tovább, el fogok élvezni.
  • Katica: Szinte nyársra húzol. Megfordulok, jó?
  • Én: Igen.. Fordulj!
  • Katica: Letérdelek. Gyere az arcomra!
  • Én: Írd, írd, magamhoz nyúltam.
  • Katica: Elkezded verni a farkad…
  • Én: Nézz rám a zöld szemeiddel, és hangosan mondd azt, amit írtál, hogy "gyere az arcomra".

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr1017992418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása