Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Ami a hétköznapi életemben nem kimondható (még)

Rémes közömbösség és játszadozás: a vége

2022. december 01. - Lorlam
  • Katica: Laza. De visszajáró alkalmi.
  • Én: Szeretőnek lenni biztos jó.. ha jó vele.De ha szereted az itteni fantáziálásokat is, akkor biztos sokszor élvezkedsz magad is, heti egy szex biztos nem elég… Bejelölhetlek barátnak? Menni kellene vissza, a munka frontjára.
  • Katica: Elég szexcentrikus vagyok. Mindig jöhetne.
  • Én: Egy biztos örömforrás az életben, a szex. Szóval, lehetek a barátod? Hátha máskor is lesz kedved velem beszélgetni...
  • Katica: Persze.Visszajelöltelek
  • Én: Köszönöm… Lehetne még egy kérésem? Szeretném hallani a hangodat.
  • Katica: Hogyan? Fel akarsz hívni? Nem hiszed el, hogy nő vagyok?
  • Én: Felhívnálak, csak egy mondatra.. elhiszem, de mennyivel jobb lenni nem csak hinni, hanem tudni is, hogy egy szexi hangú szexi nő vagy.
  • Katica: Ha megígéred, hogy utána törlöd a számomat, csak akkor lehet róla szó.
  • Én: megígérem!
  • Katica: 0630………………. De utána tényleg töröld!

Hm.. Katica egy csengő hangú 40-es nőci, valóban.  

  • Én: Akkor most elköszönök, szép napot neked! A számodat töröltem. Tőled jobb kedvem lett, határozottan…  
  • Én: köszönöm a beszélgetést, az illúziódat, és főleg a bizalmadat.. szia!
  • Katica: Szia!

A bejegyzés trackback címe:

https://hatvanontul.blog.hu/api/trackback/id/tr1117992422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása